Tisdag

Hejhej,
ja idag har C varit hemma från skolan för att det är "valdag" här. Det har gått bättre än väntat eftersom C hade en playdate imorse. Sen skulle de på lunch och då hade jag Jack själv. När de kom hem åkte jag och tränade. Träffade Brad! Alltid lika roligt, usch, har honom imorgon det kommer att bli jobbigt! När jag kom hem åkte vi (J, C och jag) till Carro och lekte där i några timmar! Sen var det bara mat och nu är jag off! :D wiipiie!
Har dock hunnit dammsuga av mitt rum, vilket behövdes. Brukar egentligen göra det på söndagar men jag orkade verkligen inte i söndags. Vilket ni kanske förstår! ;) Sen städade jag toaletten och handfatet också.
Nu har jag precis käkat köttbullar och makaroner! Mums. Kollar samtidigt på Green zone. Och om sisådär en halvtimme tänkte jag hoppa in i duschen, sen kolla klart på filmen med lite te och vindruvor. Därefter lägga mig i sängen med boken "La Candy" :)
Hoppas er dag har varit bra!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0