Bra dag

Hejhej!
Ja, snart är det bara några timmar kvar till min älskade familj kommer! :) Jag längtar så mycket. Jag menar, jag saknar dem varje dag, men jag gråter inte. Jag saknar min lillasyster, mamma o pappa såklart! Men jag är stor nu! Men jag saknar dem inte lika mycket som jag trodde, jag trodde att det skulle vara jobbigare. Det låter kanske hemskt! Men sanningen är att jag tror att det är bra! Jag pratar med dem minst 2 gånger i veckan på skype och på så sätt så kommer det nu bli så roligt att träffa dem igen! Jag kan inte fatta att jag inte har sett dem på 3 månader! :o
Dagen har varit grå, men ändå gått väldigt fort! Imorse när jag vakande var det galet väder! Usch, det tooookregnade! Jack sov och vi hade målare här som målade både i vardagsrummet, i mitt rum och i lekrummet. Så Jack o jag flydde stället till Stamford Mall och lekte där i någon timme! Mitt lilla charmtroll.. Haha när vi skulle åka hem så står vi vid hissen, då kommer en kvinna fram (som också ska med hissen) och hon tittar på Jack och ler. Och säger "ååh vad söt han är!", "Är han din?!" HAHA nejnej, svarar jag. Och sen säger jag "Jack? Kan du säga hej?!" Och då vinkar han och skrattar. Sen frågade jag om hon kan få en slängpuss. Och då ger han henne en slängpuss! Min sötnos! <3 Sen åkte jag till gymmet. Och efter det var det playdate hos Jessica! :) Nu har jag sett Friday Night Lights och ska snart sova! Lååång dag imorgon!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0