Bra lördag

Hejhej!
Ja, imorse åkte jag till gymmet och passet var zumba/latino.. Vilket var väldigt intressant. Jag vet inte rkt hur jag ska beskriva det dock. Inte Rikke heller, som är min danska vän som följde med mig! :)
Sen åkte jag hem, duschade, åkte till Carro, blåste en ballong, sen åkte vi till Jessica. Vi skulle nämligen överraska henne eftersom hon har fyllt år. Vi hade köpt lite saker till brunch och vi smög in och överraskade henne. Satte på henne ögonbindel och en massa andra fina saker! Sen åkte vi till en strand i Stamford. Det var jättemysigt och jag tror verkligen att hon uppskattade det! :) En polis kom och började snacka med oss.. HAHA en mycket rolig historia. Sen åkte jag hem och jobbade från 2-11.. Det hände väll inte så mycket under dagen.. På kvällen kom Rikke och höll mig sällskap. Vi gjorde middag och sen kollade vi på film, FLICKA! Jättefin faktiskt! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0