Colombus day

Hejhej!
Ja, idag (måndag) har det varit Colombus day här i USA. Vilket betyder att alla barn är lediga! Morgonen var ganska lugn.. hade barnen till ungefär 11 och sen break mellan 11 och halv 2. Då passade jag på att träna och sen käka lite. Efter det åkte Charlie o jag till Carro och lekte hela eftermiddagen! Ibland är det väldigt skönt att bara ha Charlie då jag och Carro kunde sitta och snacka medan barnen lekte för sig själva! Sen lite senare kom även Jessica och hennes barn! Då blev det som ett helt dagis! Fast, det var ganska lugna och lekte mycket bra tillsammans! :)
Sen helt plötsligt har klockan blivit mycket (min Jack kom också efter hans nap) och lekte så mycket han kunde! Han älskar ju bara att vara utomhus! Det går nästan inte att få honom att vara inne! (a) Sen var klockan som sagt väldigt mycket och då var det bara hem för middag! Lämnade Richards bil och sen var jag off!
På kvällen blev det bio med Jessica, Carina och Ditte! Trevligt, trevligt! Det blev "Life as we know it". Helt okej! :) Mysig måndag!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0