Dinner

Hejhej!
Ja, ikväll har jag som jag skrev tidigare varit på middag hemma hos Gregs föräldrar. Det var dock bara Janet som var hemma.. Men det var lika mysigt som vanligt! Jättegod middag, kyckling och klyftpotatis! Mycket snack blev det också! Jag berättade allt om stallet, det är så kul för hon älskar ju också att rida och fattar hur mycket jag har saknat det! Sen pratade vi om hundra andra grejer också, haha, ja allt från hästar till hundar till invandringspolitik! HAHA det är intressant hur man kan komma in på så konstiga grejer utan att veta hur man ens kom in på det.
Jack och jag var ute och gick längs stranden idag. Jättemysigt, varmt och skönt! Lekte lite i parken också.
Lägger ut lite bilder på min saknade FURDA! Och min outfit! Och min fina Jack! <3
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0