En vaaarg

hejhej,
ja igår var en väldigt bra dag måste jag säga. Jag började med att skjutsa min värdpappa till tåget, sen åkte jag till stallet! Var där till ungefär kvart i 12.. Hjälpte till med det som behövdes! :) Två av hästarna stod och var lite tjuriga mot varandra så jag gick ut för att kolla till dem.. och mitt när jag står där så ser jag något bara några meter bakom dem. Jag skriker efter Hilary och hon kommer! Jag ba: Vad är det där?!?!? Och hon svarar: Det är en VARG! Så jag hämtar de andra och vi står och tittar på den tills den försvinner bakom berget! Men det var ändå väldigt häftigt eftersom jag inte har sett en varg innan.. hihi
Sen var det jobb hela dagen och lekte med jessicas barn i parken i ungefär en timme. Min värdmamma var tvungen att ta bort deras hund igår för att hon var gamla och sjuk så det var väldigt ledsamt här
på kvällen! :( RIP Nala <3
Sen åkte Jessica o jag på kickboxning och guuud vad roligt det var! :D Jobbigt men sjukt kul! Bastning och sen sängen blev det!
Idag är det jobb, jobb och jobb.. Jack o jag ska snart till biblioteket och ha sagostund! Sen ska vi ha lunch, sova och sen ut o springa! Ikväll ska jag på middag till Janet och Mark! :)
Ha en bra dag alla andra!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0