Helg

Ja, söndag idag!
Jag har jobbat hela dagen idag också. Men den har varit helt okej faktiskt! Efter Jacks förmiddags nap så åkte vi till parken och lekte ett tag. Sen hem för lunch. Jack sov inte på hela eftermiddagen! Hur jobbigt som helst! Men men, inget att göra något åt! Charlie o jag lekte lite med hans soldater och sen med Jack. Eftermiddagen avslutades med en springtur med Jack i vagnen! Nu sitter jag med blött hår och ska gå och lägga mig snart! Jag är bara så trött efter denna helgen!
Så efter lite Breakfast at Tiffany's så ska jag soova! Det mest underbara är att jag har tvättat alla mina kläder, lakan och handdukar idag så det är bara att krypa ner i en nybäddad säng! Underbar känsla! :)
Juste jag har inte visat vad jag har köpt!
Lite Victorias secret, mina älskade UGGS, och sen ett par söta indianskor! :) Men också en söt tjocktröja, ett par acrombie and Fitch och ett par pyjamasbyxor m Yankees.
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jennie :) hoppas allt är bra med dej....jag läser på här varje gång du uppdaterar så jag har koll på dig :D pusspusspuss <3

2010-10-11 @ 14:08:48
Postat av: Jennie

Det är kul att veta att någon läser! :) <3

2010-10-11 @ 16:21:23
URL: http://jennieslivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0