Slutet på veckan

Hejhej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen men det har varit så mycket på kvällarna!
I tisdags så kollade Jessica och jag på de avsnitten som vi hade missat av "kungarna av Tylösand".. ja, det är som sagt vår drog här.. Men det är ett otroligt pinsamt program som jag egentligen kanske anser inte borde sändas på tv. Men, men..
Onsdagen.. Charlie äntligen i skolan! Hände inte så mycket på dagen! Tränade, hade Jack! Sen var jag på bio med några andra svenska väldigt trevliga tjejer. Vi såg "The social Network".. alltså filmen som handlar om Facebook. Den var väldigt intressant eftersom det var kul att se hur facebook uppkom! Men kanske egentligen inte så sevärd på bio. Dock väldigt bra!
Sen har bara veckan flytit på.. jag menar, det är bara 2 dagar kvar! Torsdag hade Jessica, Carro, Jack x 2, Ben och jag mysigt vid Cave Town park! :)
Ja, lite bilder från veckan! :) Nu är det äntligen fredag och bara några timmar kvar av jobb! Imorse var jag i ett stall som jag förmodligen ska jobba lite extra i och få rida lite hästar! LYCKA av att känna doften av hästarna igen! Vi får se hur allt blir med det! Ikväll blir det myskväll med Jessica och Carro! För imorgon ska vi till Yale för att kolla amerikansk fotboll.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0