Små nätta men tätta

Hejhej!
Förlåt för dålig uppdatering men nu har mamma, pappa o syrran varit här hela veckan så jag har inte haft tid för någon uppdatering! :p
Nej, men det har varit jättekul att visa dem mitt liv här. Hur jag har det, vilka människor som är runt mig, vad jag lever med!
Ni vet att jag älskar er jättemycket! <3
Vi har gjort en massa saker, en hel del shopping i NYC och sen middag med min familj här. Vi var på RYC och käkade. Jättegott! Och det var roligt att de fick träffas och de verkade gilla varandra! :)
Sen var vi också på middag hos Gregs föräldrar, vilket också var mycket trevligt! HAHA, de är bara för roliga! :)
I torsdags var vi ute på en båttur runt Manhattan, väldigt trevligt och vi hade såååå fint väder också!
Sista bilden: HÄR SKA JAG JOBBA!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0