Torsdag

Hejhej,
gud vad veckorna går fort! Vilket jag i för sig gillar, för det betyder att Greg kommer hem snart! :) hihi
Idag har jag varit ledig.. underbart skönt! Men ingen sovmorgon för mig dock. Stallet runt halv 8 och sen var jag där fram till halv 1. Vi var ute och red i skogen vilket var underbart! Jag ska få bilderna av Teresa och lägga ut så ni får se! Underbar känsla! :)
Sen skulle jag köpa ett par leggings men jag lackade på personalen så Su o jag ska dit imorgon igen och se om vi hittar dem! Hoppas, hoppas! Och en halsduk ska det bli där! :) Burrberry.
Nu har jag precis varit och tränat med Brad. Usch, lika jobbigt som vanligt men alltid lika skönt efteråt! Han sa idag att jag var en av hans favoriter för att jag alltid kämpar och gör det jag ska! :D
Nu är det snart sängen med Narina som film ikväll! :)
Godnatt!
Trött tjej! (Fick tröjan av Mark när jag var där på middag i tisdags!)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0