Väldigt bra dag

Hejhej!
Kände bara att jag var tvungen att slänga in ett kort inlägg nu innan jag går och lägger mig!
Jag har bara haft en såå bra dag! Började morgonen med att vara i stallet tillsammans med Malin! Sen fick vi rida några av ridskolans ponnys! Det var så skönt att rida igen! :D LYCKA! Även om jag är ovan vid storhästar så var det såå kul! Berättar mer imorgon!
Sen har jag haft en mysig dag med mina pojkar! C hemma från skolan idag också! Hoppas verkligen han kan gå imorgon! Vi får väll se..
Su är typ sjuk.. hon spydde ikväll så jag får se hur jag måste jobba imorgon! Det gjorde inget att jag fick lägga barnen ikväll dock! Jag menar, det är klart att jag ställer upp när hon är sjuk!
Sen hade jag en väldigt trevlig fika med Jesper! :)
Och kvällen avslutades med ett avsnitt av "Tyleee" och sen "bonde söker fru" med Jessica! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0