Veckan som varit

Hejhej,
veckan har varit väldigt solig men också väldigt kall.. På torsdagen så var jag först i stallet innan jobbet. Jenny o jag tog ut alla hästarna och sen tog vi bort allt spindelnät i boxarna! HAHA, usch! Men fint blev det. Efter det stod jag och rengjorde alla träns. Eller iaf nästan alla, jag tror att det bara var typ 7 kvar av 30 så..
Hem och jobba. Jack o jag åkte till mallet eftersom det var ganska mulet och såg ut att bli regn. Var där och lekte i någon timme innan det var daxs för lunch. Sen var det naptime för honom.. och lunch för mig! När han sen vaknade åkte vi till stranden. Gick en promenad och bara myste! :) På kvällen var det boxning med Jessica. Underbart kul träning måste jag säga, jobbig men rolig!
Fredag, ja.. då jobbade jag först på morgonen och sen var Jessica o jag och tränade (denna gång triceps och shoulders). Hem för att hämta pannkakor och Ahlgrens bilar.. Åkte till Charlies skolan och presenterade Sverige. Barnen bara älskade de svenska pannkakorna, fast bäst var nog ändå godiset! ;) Charlie var väldigt noga med att presentera mig som sin syster! Lilla sötnos :) På kvällen så var jag hos en annan familj och var med deras jättesnälla tjejer! Pappan i familjen är svensk så barnen kunde lite svenska. Det blev lite bamsespel, ritning och sen dekorerar cupcakes. Efter det blev det en film!
Här är lite bilder från veckan,
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0