YALE (bulldogs!)

Hejhej!
Ja, gårdagen spenderades till största del uppe i New Haven, eller egentligen West Haven.. Jessica kom och hämtade mig på morgonen och sen hämtade vi upp en norsk tjej på tågstationen i Stamford. Det tog väll ungefär 45 min att köra upp. Väl framme försökte vi hitta de andra au pairerna och vår area director men det var typ ingen där.. Tillslut hittade vi dem iaf och fick lite kaffe och kakor! MUMS! Det blåste såå kallt där uppe så kaffet värmde skönt. Själva matchen började vid 12 och höll på till ungefär kvart i 3. En ganska händelselös match men en bra match för nybörjare. Jag lärde mig mycket av Jessicas förklaringar och det var väldigt roligt! Yale vann tillslut med 7-6 mot Fordham! Bra gjort grabbar! Efter matchen var vi ju bara tvungna att gå ner på planen och känna känslan! Och få lite bilder med spelarna. (a) Haha, det är klart att man måste ha en bild med en av YALE:s football spelare ;)
När matchen var slut så hade vi lite roligt innan vi åkte och käkade på IKEA. Underbart med svenska köttbullar iaf! Kvällen tillbringades med Jessica och Carro! HAHA ja det var roligt! Som alltid! <3
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0