5 dagar som gick snabbt

Hejhej!
Anledningen till den dåliga uppdateringen är att min Jossan har varit här..
Jag hämtade upp Jossan på Hyatt på fredagkvällen. Usch, nervös blandat med glädje! Ja, det var så jag kände när jag satt där i bilen och väntade på hon skulle komma. Den kvällen var det bara mys, godis och en massa snack som gällde!
Lördagen, då var det NYC för hela slanten. Ja, vi åkte in på morgonen sen var vi där hela dagen. Vi gick runt, jag var och röstade i svenska kyrkan, vi åkte ner till Ground zero (eftersom det just var 9/11), shoppade och bara hade roligt! :D När vi kom hem igen så käkade vi lite, sen åkte vi till Jessica och sen in till NYC igen. En rolig men udda natt blev det! :)
Söndagen, den tillbringades ganska mycket till att sova. Men sen åkte vi iaf till Stamford mall och shoppade lite mer. Jessica följde med. På kvällen var det film hemma hos Jessica som gällde.. The killers! Faktiskt riktigt bra! Sevärd!
Dagarna som följde hade vi bara mysigt. Vi var på mitt gym, käkade luncher i stamford, var nere på stranden och gick en mysig promenad! Glass i Old Greenwich, mysig promenad längs Greenwich Av.
Det kommer kännas konstigt nu när jag vet att jag förmodligen inte kommer att se henne på ett år! Jag förstår det inte. Men jag vet att den vänskap som vi har inte försvinner! Den övervinner allt!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Josefin

<3 såklart den gör!!

2010-09-19 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0