Bra onsdag till sist!

Hejhej!
Ja, mina dagar flyter på som vanligt. Charlie har börjat skolan så jag har bara Jack på dagarna.. Vilket både är skönt och inte lika kul. Jag menar, vad finns det att göra med en 1-åring? Inte mycket, parken, poolen, ute.. Om ni har tips på vad man kan göra mer så är alla tips välkomna! ;)
Nej, men Jack och jag har idag varit ute på promenad efter lunchen. Vi gick över till Jessica då jag hade hennes tallrik. Vi lekte där ett tag innan det var dags att gå hem och sova. Hemma igen somna han ganska snabbt! Sen kollade jag lite på tv tills Charlie o Su kom hem.. Pratade också med vänner som fick mig på bra humör! JUSTE! Skypade med min valentine (Anna) imorse! Åååh det var så roligt! :D Jag saknar dig verkligen!
Nej sen åkte jag till Laurent & Taylor och köpte mina älskade Hunter stövlar! :D Jag blev så lycklig när de fanns i min storlek och rätt färg! :D
Vad tycks??
Efter det åkte jag till gymmet och step stod på schemat idag! Sjukt jobbigt, men jag älskar La Fitness klasser dock! Är helt död i kroppen så till helgen väntar 2 dagars vila! :) Nu på kvällen har jag båda barnen. Jack sover redan.. Så efter bad och saga så gick Charlie och jag ut och hoppade lite på studsmattan.. Du är så underbar ibland Charlie! :) Charmtroll!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: MalinS

shit vilka snygga stövlar!

2010-09-09 @ 21:11:09
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Jennie

Tack Malin! :) Jag älskar dem!

2010-09-10 @ 15:56:49
URL: http://jennieslivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0