Bronx zoo

Hej!
Ja, gårdagen (förmodligen den varmaste dagen) bjöd på en dag på Bronx zoo. På morgonen simmade jag för att få min träning. Och sen åkte vi iväg, hela min familj (Su och barnen), jag och sen följde Jessica med också! :) Det var en rolig dag, dock så klagade alla ganska mycket på att det var varmt. Och det var lite tråkigt för djuren orkade inte göra så mkt eftersom det var så varmt! Men det var en mysig dag! :) Såg en massa olika djur, åkte en liten rundtur för att se elefanter, noshörningar och lite såna djur.
När vi kom hem åkte barnen och jag en snabbis till RYC och badade lite. Alla var ju så varma så det var nästan ett måste. Hemma igen blev det mat för båda barnen. Och sen sängdags för Jack. Charlie och jag gjorde inte så mkt. Vi kollade lite på Superhjältar sen kom Richard hem och la honom. En lång dag för oss alla!
Jessica kom hit och vi kollade på Fångarna på fortet! HAHAHA. Ja, tyvärr måste jag säga att det var skrattretande igår! Ingen mer kommentar behövs!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0