Fridaaay!

Äntligen fredag.. Ja i för sig, veckorna bara flyyger iväg och jag har redan bott hos min familj i 7 veckor! Jag kan knappt fatta det själv. Jag vet inte varför dagarna bara går så fort. Skönt!! Men samtidigt inte? Eller? Nej jag vet inte vad jag tkr, haha.
Gårdagen, torsdag, jobbade först på morgonen! Sen hade jag min första personliga träning med min personliga tränare Bradley. Gud! Idag, vilken träningsvärk i mina armar! Vi fokuserade på rygg och biceps. Och på tisdag är det axlar och triceps som ska få värk! Efter det så åkte Jessica och jag till stranden. Låg där i några timmar och förbättrade brännan. Det var ju så sjukt varmt! Säkert över 30 grader och det var nästan så att det inte svalkade i vattnet!
Fredagen, ja, imorse var Jessica och jag på Yoga. La Fitness mest oviga människor, Jessica och jag?!?!?! HAHA. Sen nu har jag jobbat. I eftermiddag ska jag hem till Janet (Gregs mamma) och fika! Jag längtar!! :D Det ska bli så kul att se henne igen! :)
Ikväll kommer Emma tillsammans med orkanen Earl. Så vi får väll se hur det går med vår ström och allt! Jag håller er uppdaterade! (a)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0