Labor day

Hejhej!
Ja, idag är det labor day så alla är lediga.. ingen skola, ingenting. Jag hade sovmorgon till klockan 11 imorse så jag bestämde mig för att ta sovmorgon! Väldigt härligt, har inte sovit till halv 11 på de hela 8 veckorna jag har varit här! Väl uppe och under dagen har jag bara haft Jack. Eller Charlie några timmar på förmiddagen. Vi har inte gjort så mycket, varit ute och lekt, Jack var med mig ut och sprang (i vagnen), sen ätit lunch och middag för att slutligen avsluta med ett bad. Dagen har dock gått fort! Tänkte att det skulle bli jobbigt att jobba 7 timmar men det var det inte. Eftermiddagen gjorde min dag då jag först skypade med min bästa vän! :D Som jag bara har pratat med en gång på åtta veckor! UNDEBART att höra och se henne igen! :) <3 Sen skypade jag med Greg också! :) UNDEBART! <3
Helgen har varit både bra och dålig. Fredagen, Emma= UNDEBART BRA! hahaha, nej men vi hade det jättetrevligt hemma hos Jessica med god mat och hyffsat god efterrätt!
Lördagen, då var Jessica, Emma, jag och barnen i lekparken typ hela eftermiddagen. Det är så skönt att Jessicas och mina barn kommer så bra överrens! På kvällen var jag först med Emma, sen var vi hos Carro! HAHA, ja, där hände det mycket. Mycket snack! Emma spårar på msn, Jessica spårar på sms! Kvällen sen, ja, den behöver vi inte prata om!
Söndagen, första delen av söndagen var tråkig och dålig. Upptäckte att jag hade tappat min kamera. Emma åkte. Jag tränade (dock inte dåligt!). Jag städade och tvättade. Sen blev det bra! För först ringde Greg och fick mig på bättre humör. Sen åkte Carro och jag och käkade middag och sen hem till henne! Jessica kom också och vi kollade på The Last Song. ååh den är så underbar! Jag måste köpa den filmen! <3
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0