lördag

Hej!
Ja, gårdagen var helt fantastisk på många sätt! :) Jag skrev ju att jag skulle fika med Janet (Gregs mamma). Så jag åkte hem till henne, tog med mig lite fika från Starbucks. Sen satt vi på verandan och bara pratade, pratade om allt och inget. Om mitt liv, hennes liv, ja allt! Det var verkligen jättemysigt! Sen erbjuder hon sig att skjutsa mig till La Gardia för att hämta Emma. Räddaren i nöden! Jag åker hem, jobbar lite, och sen åker vi till La Gardia.. Underbart att se Emma igen! :D LYCKA! Sen åkte vi hem till Jessica, jag lagade mat! Och sen satt vi och snackade, underbart roligt, som alltid! Sen blev det kaka och lite film! Ja, kvällens ord "HÖÖR".. Ingen kommentar på det!
Dagen, lördag, Emma sover fortfarande och jag jobbar! Jack sover också! I eftermiddag ska vi möta Jessica, Joshua och Jack för att åka till parken.. sen ska jag träna lite och kvällen ska nog spenderas till viss del hemma hos Carro! :)
Om 6 dagar kommer min Josefin!

LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: walls

<3

2010-09-05 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0