MÄTT

hejhej,
ja usch! Rubriken är ett faktum.. Ikväll har jag varit på middag med Gregs föräldrar. Hur trevligt som helst, precis som vanligt. Vi var på en fiskrestaurang. Guuud har nästan aldrig ätit så gott som ikväll! Vi pratade om allt och inget. Jättetrevlig middag! :)
Dagen har varit som vanligt! Jag tränade med Brad imorse. Han körde musten ur mig!!! Vi hade kondition och boxning! GUD! JAG DOOOG! Men det var skönt att sätta sig i bastun efter ett sånt pass. Sen gick jag in på Old Navy medan jag väntade på Susan. Där hade de 20% off på alla tröjor. Så det blev en jättefin tjocktröja!
Sen satt jag ute och solade lite, ja, fortfarande varmt! :) Jack o jag lekte ute på eftermiddagen.. Inte så mycket mer som har hänt.
Snart kommer min familj! :D
JAG LÄNGTAAAR! <3
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0