Mycket bra dag

Hejhej!
Ja, igår jobbade jag på morgonen.. sen hade jag några timmar off mitt på dagen så jag åkte och gjorde manikyr och pedikyr. Underbart :D hihi. Tyckte att jag kunde unna mig det eftersom det regnade! Sen åkte jag till gymmet. Tränade och sen hem för att jobba igen! Eftermiddagen bara flöt på.. inget speciellt hände! Inte på kvällen heller.. Jessica kom hit och vi skypade med Emma och kollade på Aladdin. Senare på kvällen skypade jag också med Greg! :) Alltid lika mysigt! ;) haha
Ja, idag (onsdag) så har jag varit ute och sprungit. Susan o jag har varit och fixat min kurs, anmält mig till den alltså! Ska bli jätteroligt. Den är dock inte förrän i december, men då har jag något att längta till! :)
The Real You
~ a course in self-discovery and self-improvement ~
How happy are you? How assertive are you? Are you the jealous type?
Are you a worrywart? Could you be your own boss?
What are your dreams telling you?
Get to know yourself better, and find your ideal career, through a
variety of personality tests. Learn about different types of intelligence
and identify your type. If you are into psychology or just want to
understand yourself better, you will enjoy this informative and
entertaining course. (High Intermediate - Advanced)
"The Real you" - En kurs i självkännedom och självförbättring. Lär känna dig själv bättre, och hitta din perfekta kärriär genom en rad olika personlighetstest. Läs om olika typer av intelligens och indentifiera din typ. Jaa, det låter väll intressant?!
Ja, snart kommer Carro och Jessica hit och ska leka till med mig och Jack! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0