Ny vecka, nya beslut

Hejhej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen.. Jag vet inte rkt vad jag har gjort som har påverkat min uppdatering! Men.. här har det inte hänt så mycket. Jag jobbade som vanligt hela förra veckan. Fredag och lördag och halva söndagen.. Trött som ett djur men vad ska man göra..
Igår åkte Victoria och jag till Woodberry Common! Jag älskar det stället! Det blev lite inköpt iaf.. ett par nya converce, ett par pyjamasbyxor och en tröja! :) Bilderna kommer snart!
Jag är nöjd med mina inköp. Sen kollade jag också lite på saker som (kanske?) mamma och pappa kan köpa till mig när de kommer! ;)
Idag har jag bara Jack. Resten av familjen har åkt in till NYC eftersom att Richard börjar ett nytt jobb imorgon och förmodligen inte kommer att vara hemma så mycket! Önskar att Jack o jag också hade kunnat följa med. Men vi ska åka på babysim och sen ska vi nog vara med Jessica!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Stig & Margaretha

Du mår bra kan vi se,hörde att din mamma & pappa skulle komma över en vecka och hälsa på dej,tag gärna några bilder då.



Kram Stig & Margaretha.

2010-09-21 @ 09:50:44
Postat av: Jennie

Hej!

kul att ni fortfarande läser! :) Det lovar jag. Jag kommer att få en kamera när de kommer så då blir det bilder igen!

kram

2010-09-21 @ 15:48:05
URL: http://jennieslivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0