Polarn och Pyret

Hejhej,
ja.. dagarna bara flyger fram! Kan knappt fatta att det snart är oktober! Jag längtar dock! Hela tiden. För saker kommer att hända varje helg! Om bara en vecka kommer min familj, som jag längtar efter så mycket!
Jag har jobbat och tränat hela veckan. Varit med Jessica och Carro! Varmt och soligt har vi haft, ungefär 30 grader så jag ska inte klaga.
Igår hade vi ingen ström på hela dagen, den kom tillbaka vid halv 3. Efter onsdagens strom. Usch! HAHA. Åskade och blixtrade hur mycket som helst. På morgonen var det träning med Brad! Usch, han kör verkligen allt och ger sig inte! Jag har såååån träningsvärk idag, i benen och rumpan! Sen åkte vi till Rye och jag klippte mig! Så skönt! Bara topparna men det känns som ett helt nytt hår! :) Lunch hemma hos Jessica, någon timme i solen. Sen jobb! Jessica och barnen kom hit och fördrev några timmar.
På kvällen så hämtade jag först Carro och sen Jessica. Vi visste inte rkt vart vi skulle så vi åkte till Greenwich för att fika lite på Starbucks. Men det var stängt. Så vi gick uppåt på Greenwich av och då var det invigning av Polarn och Pyret och vi gick in. Och där inne väntade massa svensk mat och godis! HAHA och PEPPARKAKOR! :D Wieee.. underbart! Vad vi garva. :) Livet är en slump ibland men jag gillar det!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0