Torsdag/fredag

hejhej!
Ja, veckorna bara flyger iväg och nu är det redan fredag igen! Och inte vilken fredag som helst utan.. JOSSAN KOMMER! :D ååh, om bara några timmar är min kära vän Josefin hos mig! Och vilka dagar vi ska ha tillsammans! Jag längtar så mycket! :D
Igår, torsdag, så var jag först på gymmet, sen med Jack.. Jessica och jag tänkte åka till parken men det var såå grymt mycket bilar att vi inte fick någon parkering så vi åkte till Greenwich biblioteket istället! Barnen fick leka och läsa lite böcker. Sen åkte vi alla hem till oss.. Charlie kom hem från skolan och pojkarna lekte ett tag. Sen skulle vår städerska varit hos oss (men hon kom inte, hon kom IDAG!).. så jag städade ur pojkarnas rum och bytte alla sängkläder, tvättade. När allt det var klart så blev det middag och sen bad. Jack somnade utan problem. Jessica kom förbi, Charlie kollade på tv, vi bakade kladdkaka, sen la jag honom. Jessica och jag kollade på "date night".. faktiskt riktigt rolig! :D Charlie vaknade och som han uttryckte det "hatade sin näsa".. Han är nämligen förkyld och kunde inte andas genom näsan! (a) Stackarn!
Hade Jack några timmar imorse, sen åkte jag för att träna med Brad, duschade, bastade och gjorde mig iordning långsamt! Jessica o jag skulle nämligen käka lunch och hon hade PT kl 1.. Men vi käkade god lunch och nu sitter jag här. Su åkte och hämtade Charlie, Jack sover, vår städerska är här! Ja, mer finns det nog inte att berätta!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0