Wonderful day

Hejhej!
Ja, idag har det verkligen varit en jättebra dag! Imorse var jag på gymmet, armar och axlar stod på schemat idag! :) Jobbigt, jobbigt! (a)
Sen åkte hela familjen till Silverman's applepicking farm norrut! Vi hade au pair möte där.. Vi träffade Jessicas familj och alla kom verkligen så bra överrens! Jättekul att även våra föräldrar gillade varandra så mycket! Efter det åkte Jessicas familj och jag till IKEA i New Haven. Hur kul som helst! Svenska köttbullar och allt! När vi var klara där så åkte vi hem till dem. Jessica och jag satte ihop en byrå åt hennes värdmamma och som tack för det fick vi varsin ögonbryns vaxning. Hennes värdmamma är utbildad typ spagrej så hon kan verkligen! Jättekul, men lite läskigt! Efter det blev det äppelpaj och sen en sväng och snack med Carro också!
Nu ska jag sova och om 5 dagar kommer min älskade familj! :D
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0