Easter egg hunt

Hejhej!
Ja, helgen har varit fullspäckad eftersom att min värdmamma var i North Carolina med sina tjejkompisar.. Och ja, då blev det 10 timmars jobb både fredag och lördag. Och lördagmorgon, då trodde jag att jag nästan skulle strypa barnen, ni vet att jag älskar er, men då var ni jobbiga! Bara gnällde, skrek och uppförde sig inte alls. Tillslut slängde jag ut dem och sen åkte vi till Charlies skola för Easter egg hunt.. där barnen skulle ta så många ägg som möjlig. De låg massa plastägg på marken och sen sa man "klara, färdiga, gå!" och så fick alla barnen springa och ta så många ägg (med godis) i som möjligt!
Eftermiddagen tillbringades ute med barnen eftersom det var så fint väder!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0