Helg i Detroit

Hejhej,
ja nu är jag hemkommen från min kära vän Emma!
Efter jobbet på torsdagen så kom i alla fall min shuttle och hämtade mig. Han var i tid och jag var för en gångs skull också klar. När vi bara hade kört kanske 50 meter så upptäcker jag "SKIT!! Mitt pass.." Så då får vi vända och jag springer in och hämtar det. Jag är inte säker på att jag hade behövt det, men det är bättre att ta det säkra före det osäkra! :) Väl på flygplatsen gick jag runt lite, kollade, köpte lite kaffe o sånt. Sen var planet typ 20 min försenat så det var lite segt och sen fick vi sitta i planet i ca 20 min innan vi kunde sätta fart. Men flygresan gick bra och väl framme i Detroit så mötte Emma mig i bilen. Åååh det var så roligt att träffa henne igen! LYCKA!
Två trötta tjejer somnade ganska snabbt efter mycket snack!
Fredag, Emma jobbade så vi hade Carsen hela dagen.. efter jobbet så åkte vi och tränade på Emmas gym (träningsnarkoman 1 & 2).. och sen tog vi en sväg på mallet. Och efter det skulle vi åka och käka.. hahaha men såklart hade det stället som vi tänkt äta på stängt men efter mycket om och men blev det iaf sushi och lite One Tree Hill.
Lördag, då åkte vi med Emmas pojkvän Brett och hans kompis in till Ann Harbor för att gå runt lite där. Där pågick en festival som heter "Hash Bash".. och jag lovar, MAMMA, och alla andra oroliga, jag rökte inte hash! HAHA. Men det var ändå kul att se så mycket folk och ja, det fanns gott om UDDA människor måste jag säga! Sen tillbringade vi kvällen med Brett och sen hemma hos Emma!
Söndag, sov länge, sen frukost och tv. Sen dusch och iväg för att åka. Men 3 timmar innan planet skulle lyfta får jag ett telefonsamtal som säger att mitt plan är inställt! Rusch upp till datorn för att kolla vad som händer. Jaha?! Då skulle jag inte få åka förrän måndag. Men jag ringde och lyckades ändra så jag iaf kunde komma hem på söndagen, dock 3 timmar senare och till en annan flygplats! Sjukt seeeegt! Men det blev IKEA iaf och köttbullar och Marabou! GOTT! Väl på flygplatsen så var det ganska segt plus att mitt plan blev 1 timme försenat.. DRYGT. Men jag kom hem tillslut!
En mycket lyckad och trevlig helg med EMMA! Plus att vi bokade våra flygbiljetter till LOS ANGELES!!!!! Så den 15 juli åker vi dit! JAG LÄNGTAR!!!
älskar sista bilen.. man måste förtydliga att korven inte är så stor!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0