Hemma i CT

Hejhej,
ja nu är jag hemma igen som sagt.
Igår var det bara tillbaka till jobb och mina barn.. och min baby Jack var så glad för att se mig! Wiihoo.. Vi gjorde inte så mycket på morgonen, vi var till läkaren och sen var det lunch. Jag var off och tog en napp.. skypade med mamma, pappa och syrran.. kollade lite på min tv-serier. Sen jobb igen.. var ute eftersom det var så skönt väder! Sen åkte jag och hämtade upp Jessica och drog till gymmet. Bra gympass för oss.. mycket snack men samtidigt bra träning. Väl hemma igen blev det fler tv-serier. HAHA usch, jag har så många just nu! HAHA
Idag hade jag träning med Brad nu på morgonen.. vi körde axlar idag och jag märkte verkligen att jag är såååå mycket svagare i vänster arm/axel än vad jag är i höger. Jag vet att det kommer från handbollen men det märktes så tydligt idag! HAHA.. efter träning med Brad blev det löpning och sen dusch.. nu börjar snart jobbet!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0