My baby Jack

Hejhej,
ja, min lilla Jack som inte är så liten längre.. gud vad han pratar nu! Helt gaalet! Kan knappt fatta hur stor han har blivit sen jag kom hit för snart 9 månader sen..
Han är lika galen som vanligt och springer omkring som en tok och är allmänt galen! Men han är en riktig goos också! Kramar och pussar från man dagligen.. och han kan till och med säga "I Love you".. hahaha
Dagen har varit ganska okej, på morgonen var vi och sprang en sväng på stranden. Sen var det lite chill hemma innan han skulle till läkaren med Richard. Su är i North Carolina med tjejerna över helgen! Sen åkte jag till gymmet och körde lite där. Sen hem, lite lunch och sen kollade jag klart på American Idol! ååh, det är så bra! Helt rätt person som åkte ut också, Pia! Tråkig och gjorde ingenting som stack ut.
Mina favoriter.. SCOTTY, JACOB och PAUL!!!
My baby!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0