My beloved NYC

Hejhej,
ja söndag och måndag tillbringades inne i NYC med Tim, Marina och Niki! :) Det var så kul att träffa dem igen och de var förutom min familj de sista som jag träffade innan jag flyttade hit! Vi började med lite frukost på ett café på Broadway och sen gick vi hela Broadway ner och gick in lite där vi kände för! Fikade, shoppade och bara myste! Sen gick vi till Carries trappa och till Magnolia bakery, ett måste såklart! Sen blev det middag tillsammans med dem. Gick till deras hotel för att hämta mina saker från Sverige! :) Hemma halv 12..
Måndag, in till NYC igen, denna gång med ont i fötterna redan innan.. denna dagen blev varm! Den var 27 grader i NYC och vi gick upp längs 5th och sen in i Central Park! Gick i Central Park hela dagen och kollade på alla fina blommor, ekorrar och sköldpaddor som fanns där! mys sen med glass i solen. Sen ner längs 7th och till Times square.. Efter det så gick till Madame Tausse(?) där vi fotade oss med kändisarna! Sen blev det buffé middag på en Kina krog. Jättegod kina mat/sushi! (Jag vet, pappa skulle älska det!) hahaha
Hemma sent även denna dag. Men det var det värt då jag fick spendera tid med familjen Wiberg/Andersson <3
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0