Alone w the kids

Hejhej,
ja sista kvällen jag är själv med barnen nu. Eller Su och Richard kommer hem ikväll.. runt 12 trodde dem.
Jag måste säga att det faktiskt har gått väldigt bra. Det var väll mest nätterna som jag var rädd för. Men båda barnen har sovit väldigt bra. C hade en mardröm häromnatten så han sov med mig. J har sovit som en stock förutom inatt då han vaknade halv 6 och vägrade somna om. Han var inte ledsen eller nått utan låg bara i sängen och pratade, vred sig. Så strax innan halv 7 fick jag ta upp honom..
Jag lämnade C hos sina kusiner igår och han stannar där tills imorgon! :) Så J och jag hade en lång morgon, med lite American Idol tittande, frukost och sen till biblioteket i Greenwich för att möta Elisa, Caroline och Sean.. Alltid lika kul att träffa dem. Lekte lite på bibblan och sen gick vi en sväng längs Greenwich ave. Solsken men ganska kallt!
Jessica kom hit och höll mig sällskap när J sov.. hann med att träna ca 25 min också! Mysig lunch och sen Desperate housewives tittande.
Eftermiddagen gick väldigt fort, tvättade alla sängkläder, åkte och fixade några ärrenden och sen var det daxs för middag, bad och sova..
Nu har jag precis käkat tacos för mig själv, väldigt gott! Och kollar på American Idol..
Lite bilder från veckan på J..
Hm, vatten eller mjölk? Det är frågan! Varför inte båda..
Jack och Caroline är bara så söta! De både pussades och kramades idag!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0