Äntligen fredag igen

Hejhej,
ja äntligen är det fredag! åh men efter dagens 10 timmars arbete i sträck så har dagen gått långsamt. Började kvart i 9 och sen var det jobb fram till kvart i 7. Som tur var nappade Jack i typ 2,5 timme så det blev det träning och sen 20 mins napp för mig också. Sen åkte vi och hämtade Charlie, åkte till affären för att hyra film och lite sånt. Där kände jag mig verkligen som en småbarns mamma. Jag hade Jack i famnen (eftersom någon hade tagit ut vagnen ur bilen), en film i handen, plånboken i handen. Sen ville Charlie provsmaka en massa saker så det slutade med att jag hade en skål m chips & dip och en kopp med cola. Och sen köpte jag en cola till kvällens film. Gaaalet! Men det slutade bra iaf och vi kom alla levande tillbaka till bilen..
Efter jobbet blev det kina mat. Guud vad jag älskar det! Kyckling med cashewnötter! :D Och en eggroll. Underbart! Och till pappa, det är faktiskt väldigt gott! Efter det en liten napp innan jag åkte hem till min kära vän Malin.
Där blev det film, popcorn och annat gott! En sjukt mysig kväll som vanligt hemma hos henne. Vi såg "Wall street" men efter en timme kände varken Malin eller jag att vi hade kommit in i filmen och det slutade med att vi satt och snackade typ den sista timmen. Våra samtal är alltid så bra! Vi tycker lika om många saker och det är kul att diskutera saker med henne! Bra råd har hon också att ge. Och hon förstår och håller med många saker som jag känner. En vän för livet har jag hittat! :)
Nej, nu blir det några avsnitt av DH säsong 4 och sen sova. Imorgon är det jobb och sen träning med Brad.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0