Fredagsmys

Hejhej,
ja veckan har gått ganska fort och det har väll inte hänt så himla mycket! (a)
Fredagsmorgon började med att Jessica kom över för nybakta scones och fruktsallad till förrätt! ;) Jack var också glad för att få vara med på denna frukosten.. Efter det så gick vi upp till mitt rum/playrummet för att kolla vad jag ska ha med mig till Florida! :) Kul att se vad jag hade förra sommaren och väcka lite minnen.. kan knappt fatta att jag har varit här i 6,5 månader! Galet!
Snart åker vi till Florida i alla fall och jag längtar galet mycket! Det ska bli så skönt med lite semester och få vila upp sig för att se kunna uppskatta jobbet mer! :) Det kommer dock vara konstigt att inte ha barnen omkring sig. Har haft det i 6 månader nästan varje dag så..
Sen blev det en sväng till mallet. Hittade väll inget speciellt förutom en ny bikini som kommer att inköpas om jag inte hittar någon finare i Miami/Orlando! ;) Vi får väll se.. lyckades också prata med de på Apple så pappa kan få lämna tillbaka sin Iphone som inte funkar i Sverige.. Mycket om det! Så en sak: Köp inte en iphone här i USA även om de är så mycket billigare så har man fortfarande inte kommit på "koden" som låser upp dem!
Kvällen tillbringades först hemma med barnen och sen hem till Jessica för att se Presious och ha mys!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0