Home

Hejhej,
ja jag är hemma.. min dator hade lagt av när jag kom hem! Men nu har jag fått den tillbaka så allt är som vanligt. Jag är hemma med barnen själv nu, Su och Richard är i San Francisco så jag har barnen själv. Har inte gjort så mycket idag, Charlie har varit i skolan och Jack & jag har inte gjort så mycket. Han har varit sjuk så vi tog det bara lugnt!
Imorgon tror jag att det blir biblioteket i Greenwich och sen efter skolan så ska jag skjutsa Charlie till sina kusiner! På kvällen har Sandy sagt att hon ska komma hit och hålla mig sällskap vilket ska bli lika kul som vanligt! :)
Jag vet, ganska tråkigt inlägg! Men nu ska jag se fortsättningen på Desperate Housevives säsong 5. Godnatt!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0