I was in Mami b****

Hejhej,
ja nu är jag hemma efter en sjukt bra resa med Jessica och Emma!
Måndagen startade tidigt då vi blev hämtade vid 5.. Allt gick smidigt till flygplatsen och efter 3 timmar på ett plan så var vi äntligen i Miami! Tog en taxi till hostlet där vi checkade in och lämnade vårt bagage. Eftersom vårt rum inte skulle vara klart förrän 3 och klockan nu bara var 12 så gick vi en promenad för att sen käka lunch. Efter lunchen så gick vi ner till stranden för lite sol. Och sen kom EMMMA! :D Det var så kul att se henne igen! Lite drinkar ute och på hostlet så var denna dag över!
Tisdag! Simmade vi med delfiner! Absolut det bästa jag har gjort i hela mitt liv. De är så himla underbara! Så fina, så känsliga. Den underbara känslan att hålla i fenan medan de simmar fram i vattnet! Åååh, blir helt lyrisk när jag skriver om det! Kvällen tillbringades med mycket trevlig sällskap, polo och lite fest!
Resten av dagarna i Miami tillbringades på stranden! Hur underbart som helst! Det var inte så varmt i vattnet, eller okej, det var väll okej när man hade varit i ett tag. Men med 30 grader i luften så var det skönt att svalka sig.
På fredagen fortsatte vår resa mot Orlando. Bussen gick bra, sjukt dåligt med benplats (för mig!) men det gick väll eftersom det bara var 4 timmar! Sen blev det lite galet med hotellet som vi skulle bo på. Men det löste sig och vi hittade ett annat. Tillbringade några timmar vid poolen för att sen käka på Ihop och sen utgång med några andra tjejer som bor här i CT men som också var på semester i Orlando.
Helgen tillbringades vid poolen och sen på Florida mall! Söndagen tillbringades hela dagen på Wet'n Wild! Som är ett äventyrsbad, eller vad man ska säga. Det var hur roligt som helst! haha, är riktigt stolt över mig själv att jag åkte en av de attraktionerna som fanns. Sjukt läskig!! Har nog aldrig varit så rädd. Haha lägger upp en bild som hur den ser ut!
Veckan gick fort och den var hur rolig som helst! Ett minne för livet! En resa med många citat och andra ord.
Jessica som härmar stockholmska "Jag lurade dig bara!" och massa annat skoj! Tyvärr är det ingen som kommer att förstå eftersom det är ganska internt men gaaalet kul hade vi!
Sista bilden är på det värsta jag har åkt på länge! HAHA
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Stig & Margaretha

Mkt fina bilder,tack,tack,vi har också bra väder lite

kallt bara 22 gr minus,men sol och mkt snö.

Passa väldigt bra för oss.

2011-02-27 @ 11:22:46
Postat av: MalinS

Dödligt avis på delfinsimmandet!

2011-02-27 @ 23:15:02
URL: http://www.malinweb.se/blogg
Postat av: Jennie

Det är det bästa jag har gjort i mitt liv! :)

2011-02-28 @ 04:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0