Sunny sunday

Hejhej,
ja nu sitter jag hemma hos Jessica och snart börjar semestern! Är färdigpackad, har tränat, fått manikyr och pedikyr, inhandlat solkräm under dagen så jag är ready to goooo! Nej, men dagen började med att jag städade mitt rum, åkte till gymmet, åkte för att få mani och pedi, hem för att packa det sista och för att städa klart! Sen kom Jessica och hämtade mig för att åka till Target.
Hem till mig för att pussa hejdå på mina barn! ååh vad man kommer sakna dem! Men det ska bli skönt att få samla lite ny energi och kunna uppskatta dem mer när jag kommer hem!
Kvällen kommer att tillbringas framför tv och "grammy avards".. och imorgon kl 5.10 så bär det av till La Guardia och sen MIAMI! :D

LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0