Tisdag.

Hejhej,
ja nu är det tisdag igen. Morgonen var ganska lugn. Det ska ju tydligen bli en jättestorm här nu så skolan hade tidig dag så Charlie kom hem halv 1. R hade något viktigt samtal på skype så han lånade min dator.. Man får ju ställa upp för familjen såklart!
Nej, sen åkte jag till gymmet och till min stooora glädje fick jag köra GMC:n. KÄRLEK! Brad och jag (eller jag gjorde och Brad stod och titta på) mitt favorit program idag. Sen hem för att jobba igen..
Imorgon får vi hämta Volvon, vilket ska bli skönt och allt går tillbaka till det normala igen.
Efter jobbet skjutsade Richard mig hem till Janet och Mark för middag. Jag vet att vissa kanske kommer tycka att det är konstigt, men det är mitt val! Jag saknar dem och det har inget med Greg att göra. För det är inte honom jag saknar.. Det är mitt val!
Middagen var som alltid lika trevlig och mycket snack och skratt blev det! Hade saknat hundarna också, Smitty och Cappy! Nu mår jag bättre, bra!
Denna kvällen var lycka för mig.. Så känner jag just nu! Längtar efter sommaren!
Juuuste! Har nog inte sagt att Jessica och jag bokade så att vi ska simma med delfiner i Miami! :D Det ska bli gaaalet kul och det är bara 13 dagar kvar.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0