Weekend

Ja, nu är det söndagkväll och helgen är slut!
Det har väll inte hänt så mycket i helgen.. mest jobb och träning. Lördagen börjades med att spendera tid med Jack på biblioteket i Greenwich och sen hittade jag min älskade vår outfit på Michael Kors. Jag älskar att min värdmamma får 50% rabatt där! Hihi så snart kommer det nog inhandlas en jacka och väska därifrån. Jag bara känner att jag måste unna mig något fint! Jag älskar att göra saker för andra, uppvakta andra med saker. Men ibland måste jag unna mig själv något. För allt hårt arbete jag gör för andra!
Träning med Brad och sen mer jobb..
Idag söndag har det varit au pair möte. Helt okej! Sen fixat lite andra saker med Jessica. Sen 2 timmars jobb!
Efter det åkte jag hem till Jessica för att kolla på super bowl. Steelers mötte Packers! Och efter en spännande match och måånga roliga reklamer så vann i alla fall PACKERS! Glädje för mig och Jessica!
Ja, kvällen bjöd på underhållande football, öl och chips! Ett längre inlägg om football kommer imorgon!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0