Det finns en första gång för allt..

Hejhej,
ja idag har varit en jobbigt dag. Dock började dagen väldigt bra då vi var på playdate med Elisa och Caroline. Det är alltid lika trevligt att träffa dem! Och vi hade mycket skoj.
Men på vägen hem så kör Jack och jag på vägen.. och helt plötsligt så kommer en "truck" ut och det finns ingen chans att jag hinner stanna. Jag stannar men kör i med höger fram i "trucken" så det blev en del skador. Kollar i panik bak på Jack som ser ut att må bra.. och sen när jag tittar fram igen har personen som körde hunnit backa och börjat köra. Paniken växer och tårarna kommer. Allt är avklarat nu (med polis och försäkring). Så vi får se vad som händer nu. Jobbig dag!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0