Fridayyy

hallloj,
ja äntligen är det fredag!
Som jag skrev igår så träffade jag Elisa på biblioteket. Och vi bytte nummer och hade en jättetrevlig stund! Så imorse så åkte jag och Jack hem till dem. Och VILKET hem sen.. hahaha stoort som sjutton och väldigt fint! Mamman i familjen är svenska och pappan är på irländare (och invenstment banker) som alla andra i Greenwich. Barnen (Jack och Caroline) hade iaf en jätterolig morgon, sprang runt och lekte och var jättesöta! Elisa och jag satt och pratade. Hur gullig och trevlig tjej som helst!
Åkte hem efter lunch och sen tränade jag på träningsmaskinen! Kändes riktigt bra och 40 minuter blev det..
Eftermiddagen var ganska som vanligt! Inget speciellt hände.
Efter jobbet så åkte jag och käkade middag med Emma (bor i Darien) och en tysk tjej, Sandra (bor också i Darien). Jättetrevlig middag på en italiensk restaurang i Stamford! :) Sen blev det film hos en annan Emma (också Darien). haha "Beauty and the briefcase" med Hillary Duff.
Bilder på barnen från idag:
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Elisa

AWWWWW our babies!

2011-01-16 @ 03:31:53
URL: http://singleandcurious.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0