GLAD TJEJ..

halllloj,
ja jag är just nu väldigt glad! Har fått köra en av mina favorit bilar idag! :D GMC - Den är bara så grym! Man känner typ vilken makt man har när man kör den.. gryyymt stor bil! Men jag älskar den.. vi har fått låna den av kusinerna nu är Volvon är på reparation. Vi har en vit nu då! USCH.. makt, makt, makt! Älskar, älskar, älskar. Pappa (ett tips till min 20-års dag) ;)
Nej, men sen har jag inte gjort så mycket idag. Skulle börjat 11.. men Jack var tvungen att åka till doktorn då han har sån hosta. Så jag börjar inte förrän 3.30! Vilket är jätteskönt! Hann med massa saker imorse. Hann kolla klart på DH säsong 3, Fångarna på Fortet, Solsidan.. kolla på hotell i Orlando, bussen mellan Miami och Orlando och lite andra saker att göra där. Så jag är nöjd! Det blev lite "brunch" eftersom jag inte gick upp förrän halv 12 typ. Och sen har jag nu varit och tränat med Brad. Armar stod på schemat idag! Han dödar mig alltid, som ni har förstått nu! ;)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0