Januari börjar året..

Hejhej,
ja fast snart har halva januari redan gått.. kan knappt fatta att tiden går så fort.
Här hemma är det ganska som vanligt. Jack har dock utvecklats så mycket på sista tiden. Han pratar nästan nu.. han säger "woooow" om det händer något galet, och "ooohhoo" om han tappar något på golvet. Han har också börjat klättra över sin säng, som tur var hade Mark som ett tält som man sätter över sängen! HAHA Jack! Galen men mycket söt! Idag har vi varit på library reading i Greenwich. Det är alltid lika kul att se honom dansa till sångerna men framför allt kul och värmande att han kommer springade när han ser mig från andra sidan rummet. Sånt värmer i hjärtat! Som i dag när min värdmamma kom ner med honom.. då såg han mig och hon satte ner honom och då kom han springade och kramades! Sötnosen min! <3
Charlie har också blivit bättre.. jag vet inte om det är för att Richard är hemma hela dagarna nu och kan spendera mer tid med honom.. men han är bättre! :)
Playdate med Jessica idag och det gick väldigt bra. Pojkarna, ja, de var som pojkar är.. gaaaaalna! Men det gick bra!
Jess o jag var också och tränade på riktigt bra på gymmet idag! Man måste ju bli vältränad till Florida, vilket bara är 4 veckor kvaaar! :D Kan knappt fatta det, men guuud vad jag längtar! Florida med Emma och Jessica OH YEAAAH!
EMMMA!

JESSICA!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0