Lör & Sön

Hejhej!
Ja min helg har varit ganska som vanligt.. jobb och träning.
Igår (lördag) så jobbade jag på morgongen, vi åkte hem till kusinerna i Rye och var där hela förmiddagen. Fick ett starbucks kort av Autie Angela som tack! :D wihoo och det tackar man inte nej till! ;)
Sen var det bara att skyynda till gymmet! Och träna ben och rumpa med Brad..
Efter det var det jobb igen. Gjorde inte så mycket, hade en mysig eftermiddag tillsammans. Svenskt godis (bilderna finns i andra inlägget), lite film och mys.
Efter jobbet så åkte jag hem till Carro! det blev en kväll ute i Stamford tillsammans med Carro och Pernille.. galet som vanligt! ;)
bild kommer
Idag har det väll inte hänt något spec.. började jobba halv 2.. gjorde inget förrän typ halv 5. Jessica kom hit! :D Efterlängtad! <3
Sen jobbade jag till halv 7 och efter det blev det Kina mat med Jessica. Nu blir det DH för att sen soova tidigt! Jobb imorgon också vettni!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0