mycket gjort..

hejhej,
ja nu ligger jag och kollar på Sverige-Danmark. Och jag ligger och tänker på alla kommentarer som både pappa och syrran skulle ha gjort om vi hade tittat tillsammans.. dock så tror jag att mycket handboll kommer att diskuteras på skype imorgon! ;)
Nej, jobbet i eftermiddags var inte farligt. Jack mår inte bra just nu, hemsk hosta. Så han fick medicin idag som han började med att spy upp.. och sen när de var dags för middag spydde han upp allt igen! Så det har varit en ganska klen liten kille idag. Alla var hemma på eftermiddagen så jag gjorde inte så mycket..
Efter jobbet kom Jessica och vi bokade hotel i Orlando, buss från Miami till Orlando! Vilket var väldigt sköööönt! :D Så nu är det gjort! Plus att jag bokade min biljett till Detroit och Emma i slutet av mars! Wiihhooo! Alltså fick vi många saker gjorda. Efter det plockade vi upp Carro och drog till starbucks för lite tjejsnack och kaffe! :)
Nej, nu börjar andra halvlek!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0