nyår

Hejhej,
förlåt förlåt förlåt för att jag inte har uppdaterat något efter nyår.. det var crazy kan jag bara säga! :) Jag hade ett fantastiskt nyår med Jessica och Caroline. Vi började hemma hos Caroline med pizza och vin, och såklart massa tagg musik! Sen spenderades typ 30 min på Stamford tågstation.. HAHA ingen kommentar på det. Sen åkte vi in till NYC där vi firade det nya året vid 5th och 43 streeet.. det var så nära som vi kom till Times square! Men kul hade vi! ;) Senare på natten blev det taxi ner till Greenwich village och in på första bästa bar! Och det var hur kul som helst! :D ABBA och massa rolig musik! :)
Natten avslutades hemma hos mig.. eller ska vi säga morgonen! ;)
Nästsista bilden är på en väldigt söt "manlig" kille som var dj på baren i Greenwich village.. och sista bilden är på min goodiebag som jag fick när vi lämnade stället! ;)
Fler bilder kommer!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0