Onsdag..

hejhej,
ja idag är det onsdag. Jag tycker dock att den här veckan har gått så himla långsamt. Jag tror att det var för att jag jobbade på söndag när jag brukar vara ledig. Men dagen har väll ändå gått ganska bra idag!
Imorse gjorde jag inte så mycket.. eller jo, haha var och tränade med Jessica. Det snöade imorse men ändå var jag tvungen att ta den lilla audin.. och det var ganska nära att jag inte kom hem. Men jag kom till uppfarten och inte längre. Där satt jag fast! hahaha, ringde in till min värdpappa så han fick komma ut och hjälpa mig! Sen satt jag och tittade på GG som började igår. Dock tycker jag att det inte är bra längre.. de är för invecklat, liksom för tradigt! Som man säger på skånska..
Sen gav jag Jack lite lunch och sen var det nap-time för honom..
Skypade med pappa och syrran! Och sen ringde också mamma! :)
Eftermiddagen gick ganska seeegt! Men nu är det över och jag ligger och tittar på Stockholm-Arlanda!
godnatt!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0