Snoowday

hej,
ja idag har vi snowday som jag trodde.. Men det har ändå gått ganska bra tycker jag.. När jag började jobba så satte jag igång lite tvätt. Åt lite frukost, satte på barnen kläder och mig själv lite kläder. Sen gick vi ut och lekte i snön! Det var så himla roligt! :) HAHA Charlie o jag hade snöbollskrig och lekte en massa saker. Måste säga att det är kul att vara barn igen och leka i snön.
Skypade med mamma, pappa och Frida! :) Och sen med kusin vitamin och hela hennes familj! <3
Nu får vi se lite vad vi ska göra.. förmodligen ut och leka i snön igen. Kanske åka och åka lite pulka innan det blir mörkt! Sen blir det nog träning (bootcamp) med Jessica och sen tror jag vi ska på bio ikväll! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0