Snowday?!?!?

Hejhej,
ja telefonen ringde kvart i 6 imorse och jag bara tänkte för mig själv: "åååh om det är skolan som säger att det är snowday idag". Och jo visst var det så! När jag gick upp så var Charlie hemma. Men dagen gick ändå ganska bra. Han åkte hem till en kompis. Jack och jag åkte till Step and Stones museum.. typ som tomtits.
Sen var det bara hem för lunch (sen lunch dock!!) och sen skypade jag med Anna! :) Alltid lika trevlig. Iväg till gymmet för ett pass med Brad. Alltid lika jobbigt! Hem igen för att jobba.. Jack och jag åkte till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker och filmer. Lekte lite där och sen hem till Jessicas familj för att mata hunden och släppa ut henne! :)
Nu har jag precis lagt Jack. Kvällen bjöd på kaffe med min danska vän Rikke! Jättemysigt att träffa henne igen då det var galet längesen jag träffade henne. Sen blev det lite andra saker inhandlade. En sväng med hunden och sen skype med min fina Emma! :) Och vi bestämde att när vårt år är slut så ska vi åka till Kalifornien närmare bestämt LA tillsammans! :D wiiiieeeehooo!
Bilder från idag.
Sista bilden är på tröjan jag köpte på Zara häromdagen! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0