Torsdag, fredag

Hejhej,
torsdagen innebar ganska mycket jobb så Charlie hade "snowday" denna dag.. det kom ungefär 15 cm nysnö natten mellan onsdag och torsdag så det var liksom inte tal om att gå till skolan! HAHA
Nej, vi var ute lite, sen lunch och napp för Jack.. sen träning för mig. Denna dagen tränade jag bara på maskinen här hemma då jag inte skulle hinna till gymmet! Men det går ju bra att göra det någon dag i veckan också. Sjukaste träningsvärken i magen efter träningen med Jessica i onsdags! HAHA
Nej sen jobbade jag, åkte till Charlies karate.. gjorde lite ärrenden! Och sen hem för middag, bad och natt!
På kvällen kom Jessica, Malin och Carro hit för att se "wall street" men filmen funkade inte.. BLÄ!! Så det blev lite sex and the city istället.. Och cupcakes, popcorn och té! :)
Fredagen började med jobb, ändå ganska lugnt då det bara var Jack och jag hemma.. lekte uppe i lekrummet. Sen ner för lunch, medicin och sova!
Åkte med Jessica för att träna med Brad.. vilket Jessica också skulle. Och Brad bestämde att vi skulle träna tillsammans i 1 timme istället för var för sig i en halvtimme.. och gud vilket pass sen! Bootcamp a lá Brad! Träningsvärk redan! Men sjukt rolig träning dock!
Efter det blev det kaffe på mallet!
Och sen hem för jobb! Ikväll kommer Jessica och vi ska se "the social network" eller även kallad facebook-filmen! :)
Jack och jag flummade lite idag..
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0