Torsdag

Hejhej,
kan knappt fatta att det är torsdag och snart är veckan slut.. Tiden går bara så fort!
Jack, jag, Jessica och andra Jac tog oss en tur till mallet idag och lekte. Båda våra Jacks verkligen älskar leklandet! Medan de båda lekte runt där satt Jess o jag och pratade. Då kommer en tjej fram till oss och ba:" Jaha, är ni också svenskar?!" Och sen började vi prata med henne och det visade sig att hon var från YSTAD! :D haha världen är verkligen liten. Hon var jättetrevlig så vi satt och snackade medan barnen lekte.
Hem för lunch och sen iväg för träning med Jessica! :)
Hem igen för jobb. Jack o jag åkte till biblioteket och lekte där.. det har varit så kallt ute så jag ville inte ha honom ute! Där träffade vi två söta barn som började ge mig böcker. Sen började jag prata med deras nanny! Hon var hur trevlig som helst! Så förmodligen blir det en playdate med hennes barn och Jack! :)
Måste bara lägga upp en bild på Jack från i somras.. HAHA jag känner knappt igen honom.
i somras
Nu
Skillnad??!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0